ponedjeljak, 28. ožujka 2016.

Roditelji su me greškom napravili. Bio je to SEX za jednu noć, živa

Roditelji su me greškom napravili. Bio je to SEX za jednu noć, živa sam samo zato što je bilo kasno za ABORTUS. Majka, ako mogu tako da je nazovem, me mrzi jer sam joj navodno uništila život, kao da sam tražila da budem rođena. Otac ne želi da prizna da sam njegova, odmalena su me bukvalno vodili od jednog do drugog i niko od njih dvoje me nije hteo, samo sam im smetala. Na kraju su me, iz sažaljenja, prihvatili baba i deda koji su me odgajali, sve vreme mi nabijajući na nos to što sam neželjeno dete, kao da sam ja kriva. Oni su skoro umrli, a ja ni srednju školu nisam završila. Roditelji me godinama nisu ni pozvali da pitaju da li sam živa. Ne znam šta će biti sa mojim životom. Osećam se bedno, izgleda da je moj život jedna velika greška.

Nema komentara:

Objavi komentar