utorak, 29. ožujka 2016.

Ispovest: Ljubavi, ovaj poslednji dan na moru urezacu ti ga u srce, takvom je*acinom da ces pamtiti dok si ziva”

Ispovest: Ljubavi, ovaj poslednji dan na moru urezacu ti ga u srce, takvom je*acinom da ces pamtiti dok si ziva” Zovem se Tanja a moj decko Stefan. Imam 21 god a on 25, u vezi smo 3 god.. Imamo redovan se*s, prosle godine kad smo bili na more u Grckoj.. Odseli smo u luksuznom hotelu, svakog dana imali smo se*s po 3/4 puta. Nocu kada bih dosli sa plaze odma bih se tu*ali, ali nismo bili jedini.. Par u sobi preko puta nas je takodje bio bas bucan. Poslednje veceri na moru, kad smo dosli u sobu moj decko je reko “Ljubavi, ovaj poslednji dan na moru urezacu ti ga u srce, takvom je*acinom da ces pamtiti dok si ziva” Nesmejala sam se i krenula da svlacim kupaci. Moj decko nije mogao da se suzdrzi, pocepao mi je kupaci, uhvatio me za kosu i naterao me da kleknem. Izvadio je njegovu ogromnu debelu nabreklu ku*cinu od 23cm i krenuo da ga nabija u moja usta. Pusila sam mu ga 10 min, on se jako uzbudio i pitao me gde zelim da mi sv*si, rekla sam na sisama i po faci.. Nastavila sam da mu ga pusim u brzem ritmu, stiskala sam mu jaja, grickala sam ih, poceo je da se trese i drhti kao prut.. Izvadio ga je i krenulo je sikljanje spe*me iz njegovog ku*ca, prskao je po mojim sisama i u usta. Progutala sam i isisala sve do poslednje kapi. Gurno me na krevet, poceo je da mi lize pi*kicu, grickao mi klitoris, a onda se podigao ljubio mi sise, sisao bradavice, podigao mi noge na njegova ramena i zario svoju ku*cinu u moju vlaznu pi*kicu. Jauknula sam na sav glas, zabio se do kraja, je*ao me sporim tempom a onda sve brze i brze, razmenjivali smo svakojake poze onda me okrenuo na ledja i uzeo kremu za suncanje. Nasmejala sam se i pitala sta ce mu to. Reko je “Cuti i uzivaj, sad ces osetiti ku*ac kako nikad nisi” razmazao je kremu po ku*cu i poceo mi ga gurat u dupe.. Nisam nikad imala odnose u guzu.. Bolelo je, a onda se bol pretvorio u predivan uzitak. Moji uzdisaji i jecaji bili su sve jaci “Aaaaahh, je*i, je*i svoju kurvicu” je*ao je brzo, kao besan pas. Punio me u sve tri rupe, izvadio ga iz buze i nabio u pi*ku, tucao me kao nikad do sad, rekla sam mu da cu svrsiti, i svrsili smo u isto vreme.. Slasni sokovi su se slivali niz moje butine.. Legao je kraj mene, ja sam se nasmejala i poljubila ga.. Rekla sam mu “Macane, razvalio si mi pi*kicu” samo se nasmejao i reko da ce ponoviti to jos nekoliko puta pre polaska sa mora. Awww definitivno najlepse letovanje!

Nema komentara:

Objavi komentar