ponedjeljak, 28. ožujka 2016.

Kada sam bio manji, u razdoblju od 5-11 godina, bio sam jako bolešjiv, stalno sam morao ići po bolnicama.

Kada sam bio manji, u razdoblju od 5-11 godina, bio sam jako bolešjiv, stalno sam morao ići po bolnicama. Bile su to razne alergijske reakcije i bronhitis koji mi se obično pojavljivao svake godine u istom periodu nakon čega bi svaki put završio u bolnici po tjedan dana i više. Jedne godine slučajno sam čuo kako doktori objašnjavaju roditeljima da ako mi se još jednom desi tako nešto da će mi morati propisati tablete koje ću morati piti dok sam živ. Tada sam se naglo trgnuo i osvijestio, počeo sam da se pripremam za idući put i rekao sebi da nikad više neću kročiti u bolnicu! Nekoliko mjeseci kasnije bronhitis je ponovno počeo, a ja sam to skrivao od roditelja, pokušao sam sve da održim svoje obećanje sebi. U najtežoj noći poćeo sam da vizualiziram i stvaram slike u glavi kako tisuće mojih stanica uništavaju sve na svojem putu. Tu noć sam proveo doslovno disajući na škrgama. Ali nakon toga, nikada se više nisam ni prehladio i sa 24 godine još uvijek držim svoje obećanje.

Nema komentara:

Objavi komentar