ponedjeljak, 28. ožujka 2016.

ISPOVESTI: Na putu do tamo sam stao kao ukopan jer mi je odjednom sinulo da je moj pas uginuo pre dve nedelje

ISPOVESTI: Na putu do tamo sam stao kao ukopan jer mi je odjednom sinulo da je moj pas uginuo pre dve nedelje… Negde oko pola tri ujutru sedeo sam za kompom, čitao vesti na raznim portalima a sve da bih prekratio vreme jer u tri gasim TA peć i palim bojler da maksimalno iskoristim jeftinu struju. Pas je odjednom toliko jako počeo da laje da sam morao da izađem ispred vrata da vidim šta se dešava. Na putu do tamo sam stao kao ukopan jer mi je odjednom sinulo da je moj pas uginuo pre dve nedelje i lavež je odjednom prestao. Ostatak noći niti sam smeo da legnem niti da zaspim, budan sam dočekao zoru i tek tada izašao napolje. Napolju inače ničega čudnog nije bilo. Već nekoliko dana se plašim da zaspim.

Nema komentara:

Objavi komentar