utorak, 29. ožujka 2016.

ISPOVEST: Prevarila muza sa komsijom jer je pi*ka bila zeljna ku*ca

Prevarila muza sa komsijom jer je picka bila zenjna kurca.Tucao me je svojim prstima dok sam ja poluzatvorenih ociju nezno stenjala uzivajuci u svakom njegovom dodiru.Izvadio je prste iz mene i prineo ih mojim usnama.Vlazni i mirisljavi od mojih sokova bili su prava poslastica za sisanje.Polako sam se spustila u cucanj i otkopcala mu bermude.Iz belih bokserica izvadila sam ne nesto preterano veliki ali jako debeo i tvrd neobrijani kurac. Sav sluzav i zilav mamio me je da ga stavim u usta.Nezno sam ga poljubila gledajuci Dragana u oci.Uh kako je lepo mirisao i dan danas osecam taj miris.Dok smo se i dalje gledali u oci jezikom sam pocela da kruzim po njegov glavicu po njegovom slatkom kurcu.Potom sam ga usnama lepo uhvatila i dobro sisala rukom mu mazeci jaja koja su se polako punila vrelom spermom.Inace uzivam u pusenju ali sada sam cela treperela dok sam jezikom prelazila celo duzinom po njemu spustajuci se ka jajima.Kada sam ih uzela u usta vec su bila puna sperme.Davila sam u njima.Sisala sam ih sa zadovoljstvom nezno mu drkajuci debelu kitu.Potom se se prelazeci jezikom preko njega ponovo vratila do glavica.Halapljivo sam ga progutala,centimetar po centimetar njegov kurac nestajao je u mojim ustima sve dok ceo nije usao.Bas sam mu se posvetila.Trudila sam se da nikad ne zaboravi ovo pusenje.Zabacio je glavu u nazad i totalno mi se prepustio,samo je tiho stenjao dok sam se igrala sa njim.U sred naseg uzivanja zazvonio mu je telefon.Zbunjeno je pogledao u njega… – Zove me Radmila,cekaj.Rekao je. – Cekaj moram da se javim. Nisam prestajala da mu pusim. – Pa javi se,ko ti brani. Nastavila sam da uzivam u njegov dalkavom kurcu. Jedva je smogao snage da se javi.Sama cinjenica da razgovora sa svojom zenom dok mu ja pusim me je dodatno palila pa sam sve brze i brze nabijala glavu na njegov kurac.Ubrzo je zavrsio razgovor. ‑Nisi normalna,majke mi.Uzbudjeno je drhatavim glasmo rekao. – Stani molim te,stani svrsicu…cekaj,ne mogu vise da izdrzim… Pocela sam da mu drkam. ‑Ajde svrsi! Svrsi mi u usta! Stavi glavic u usta i pusi kurac Stavila sam njegov velika glavic u usta,jednom rukom sam mu snazno drkala dok sam mu drugom masirala jaja ne bi li ih iscedila do kraja.Kao pubertetlija,zajapuren i zbunjen poceo je da svrsava.Gutala sam njegovu vrelu,gustu spermu… mmmmmmmmmm…stezala sam mu jaja,zelala sam da svaka kap iz tih jaja zavrsi u mojim ustima.Cinilo mi se da ovako nesto nikada u zivotu nije doziveo.jezikom i usnama temeljno sam ocistila njegov kurac od sperme.Ustala sam i namestila haljinicu dok je on navlacio gace i zakopcavao bermude. – Jel ti bilo lepo.Kroz osmeh sam ga upitla – Lepo?Nisi normalna.Nikad nisam ovo doziveo.I dalje pomalo zbunjen odgovarao mi je. – Imao si srece sto mi sin spava na spratu inace bih ti svasta radila.lroz osmeh sam mu sapnula na uvo. – Ti si stvarno luda.Govorio je dok je korcao prema izlazu. – Nemoj da zaboravis alat,pored vrata je. – Dobro si me podsetila.Nasmejao se i krenuo ka kuci. Znala sam da cemo kad tad opet nesto slicno ponoviti.Nastavila sam da spremam rucak,ubrzo se i sin probudio tako da se moja svakodnevnica ovde nastavlja…

Nema komentara:

Objavi komentar