utorak, 29. ožujka 2016.

(18+) ŽESTOKA ER*TSKA ISPOVEST: On je imao veliki PEN*S, ali i jedan veliki PROBLEM…

Moje drugarice stalno pričaju kako im veličina nije bitna, nego tehnika, i mislila sam da lažu, samo da bi ispale “širokogrude”. Možda sam ja, što naš narod kaže, uspaljenica, ali od kada sam stasala za seks, maštala sam isključivo o velikim penisima. Posle tri-četiri standardna srpska primerka, trefio me je “bingo” – dečko za kojeg nikad ne bih rekla da ima pozamašnu alatku me je veoma prijatno iznenadio. Posle drugog izlaska sam završila s njim u krevetu, i kada je skinuo gaće samo što se nisam onesvestila. Pred mojim očima klatilo se čudo od bar 17 santimetara u opuštenom stanju! Toliko mi je bio lep da sam ga odmah stavila u usta i počela da radim ono zbog čega su me obično hvalili. I njegov “piton” je počeo da raste. I raste. Posle samo nekoliko minuta, imala sam u rukama muško “blago” od sjajnih (odokativno) 23 santima, a otišao je i u širinu. Brzo sam ga privukla i rukom ga usmerila tamo gde treba. I krenulo je fantastično. Međutim, posle nekoliko minuta sam primetila da užitak i nije baš savršen. Jer, njegova alatka je bila, kako da kažem, suviše sunđerasta. Osećala sam u sebi to mekano i veliko parče mesa koje me baš i nije uzbuđivalo. Nisam čak ni orgazam doživela. Posle još nekoliko pokušaja, raskinula sam s njim. Čula sam i ranije da momci sa velikim penisima imaju taj problem – jednostavno, nema dovoljno krvi da to bude tvrdo. Sad jurim samo majstore koji imaju ono što sv

Nema komentara:

Objavi komentar