ponedjeljak, 28. ožujka 2016.

ISPOVESTI: Moj tata ima 50 godina, fakultetski je obrazovan i veoma inteligentan čovek. Nije išao kod doktora ima sigurno 30 godina…

Moj tata ima 50 godina, fakultetski je obrazovan i veoma inteligentan čovek. Nije išao kod doktora ima sigurno 30 godina i bila koja bolest u kući da nekoga snađe uvek pogleda u knjigama šta piše ili sam zna šta treba da uradi. Danas sam primetila dok se spremao za posao, u roku od 5 minuta dok je šetao i pričao sa mamom i sa mnom… …popio je 3 pune čaše vode baš na eks. U poslednjih nekoliko meseci on tako baš često pije vodu i dosta je smršao. Mene jedino brine to što ne voli lekare i ne želi uopšte da ide, ma ni na pregled, a sumnjam da nije možda šećerna bolest jer je baka (njegova mama) imala. Nadam se da samo grešim…

Nema komentara:

Objavi komentar